Статус #солидарност, направивме еден дом посреќен

Здраво пак Интернет,

Денеска на ова тмурно и врнежливо време, со баба ми рака под рака (уште ми е криво што не си ја сликнав) дојдовме до Католичка црква, каде се најдовме со оние кои го прочитале мојот повик на интернет.

Со бабичка бевме неорганизирани, ама се снајдовме со помошта на сите.

Јас навистина не знам како може некој да им се заблагодари на сите луѓе кои излегуваат во пресрет на вакви работи, еве јас не знам, а не знаеше ни жената која плачеше од среќа и повторуваше дека „ангелчиња и влегле во домот“.

Баба ми уште не и се верува, не и е јасно како тоа не се знаеме а сме се сретнале, од кај ги знам јас луѓето што дошле и како тоа се се организирало.

Немам некој модерен телефон да сликам, но доста од луѓето кои влегоа ја видоа тешката состојба во која се наоѓаат жените. Ги покривме за некое време, можеби е сега подобро ако може да се побара некое потрајно решение, затоа ако чита некој новинар и претставник на институција, контактирајте ме, ако имате идеја како да се помогне.

Ми беше многу непријатно да ги отварам кесите кои ги оставивме во нивната соба, иако сакав точно да пренесам што се собрало, а и ми беше страв дека ќе го вознемириме девојчето кое веќе при крај почна да вознемирува.

Тоа што знам – собравме 8300 денари, 3,4 јоргани, доста големи џемпери и едни обувки, многу тегли зимница, лепчиња и други прехрамбени производи.

Парите нема да одат сите за дрва, некои ќе одат кон долгот за струја затоа што им се најавиле извршители (кои навистина, ама навистина нема што да земат освен куќата во која живеат).

Се најавија и некои луѓе кои рекоа дека ќе се јават во текот на неделата.

Јас на сите ви благодарам уште еднаш.

Напишете коментар

